Veelgestelde vragen:

Op deze pagina proberen wij antwoord te geven op de veelgestelde vragen.

Zit je vraag er niet bij waar je graag antwoord op zou willen hebben, neem dan contact met ons op en wij zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Hoe kan ik mijn tickets betalen?

Betaling kan d.m.v. een bankoverschrijving óf d.m.v. een betaalverzoek (TIKKIE).

Zijn de tickets gegarandeerd authentiek?

Ja, al onze tickets zijn authentiek en gegarandeerd geldig voor de desbetreffende wedstrijd.

Wat gebeurt er als een wedstrijd wordt geannuleerd?

Je gekochte kaarten blijven geldig voor de nieuwe speeldatum

Hoe kan ik kaarten bestellen via de site?

Ga naar de betreffende club, kies vervolgens de wedstrijd waar je graag kaarten voor wilt bestellen. Vul je gegevens in en kies in het lege vlak, achter de gekozen wedstrijd, het aantal kaarten en je eventuele voorkeuren zoals: zit- of staanplaats, 1e of 2e ring, lange of korte zijde. Druk op verzenden en wij zullen je vrijblijvend een prijsopgave per e-mail sturen, rekening houdend met je voorkeuren.

 

Als onze vrijblijvende prijsopgave precies past bij je wensen, en je wilt definitief boeken - kun je onze e-mail beantwoorden met het doorgeven van alle gevraagde gegevens.

 

Je zult hierop onze definitieve boekingsbevestiging/factuur ontvangen, waar onze bankgegevens op vermeld staan, en de termijn waarop de totale reissom voldoen dient te worden. Dit kan d.m.v. een bankoverschrijving of betaalverzoek (TIKKIE).

 

De voetbalkaarten zul je ca. 2-4 dagen voorafgaand aan de wedstrijd per e-mail óf aangetekende post (PostNL) ontvangen.

Zijn de genoemde speeldata en tijden definitief?

De Duitse voetbalbond heeft op dit moment (augustus 2025) de speeldata tot en met eind september definitief vastgesteld.

Zodra de overige speeldata definitief staan, zullen wij dit op onze site aanpassen.